Aşk Duası

İki Kişiyi Birbirine Bağlama Duası

Evlenilmesi istenen iki kişinin saçından veya vücuduna temas etmiş parçadan bir miktar alınır.ve yanyana koyulur.sonra bir kagıda erkek ve kadının anne isimleri ile birlikte hurufu mukattaa olarak karışık olarak yazılırve altına şöyle yazılır….daha sonra saç veya parça bu kagıda sarılarak ayak degmeyen bir yere gömülürgömerkende 11 defa duası okunur. yazılacak dua şudur:”allahümme ya camiannasi liyevmin la raybe fiyhi icma beyne fülanibni fülane ve fülanebneti fülane bi hakkı esmaikel husna ve bi hakkı külli ismin leke ve sallallahü ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim.” gömerken okunacak dua şöyledir”allahümme ya camiannasi liyevmin la raybe fiyhi icma beyne fülanübnü fülane ve fülanebneti fülane bi havlike ve kuvvetike ya camiu ya kadiru ya muktediru.”

İlgili Makaleler

4 Yorum

  1. merhaba burak bey ben birini seviyorum ama onun beni sevmesi zor heralde yada bana öyle geliyor beni sevmesini çok isterim bana bir dua yazarmısınız ama yapılması zor bişey olmasın mesela annesinin adını bile bilmiyorum yani sadece bir duada olsa olur yok resim çiz anne adını yaz falan bilmediğim şeyler

  2. Dostlar bende yaptırdım evet aynen öyle burak hoca dürüst saygı değer birisidir güvenilir medyum arıyorsanız burak hocayı tek geçerim. Ben eski sevgilimi kendimden sogutmak için yaptırdım sonuncu günündeyim şu anda hiç bir şekilde aramıyo etkisini gördüm çok şükür. Hocamla da iletişim halindeyiz güzel birşey bu. E-mail: ask@askduasi.gen.tr

  3. Merhaba kader dostlarım bende 3 senelik bir ilişkim vardı birden ayrıldık daha doğrusu terk edildim kısa bi süre içinde başkası ile oldu ve ben uzun süredir saygı değer hocam ile o kadar kötü ki durum her gün gözümün önünde gözlerimden yaş akmıyor artık akacak yaş kalmadı içim ağlıyor sürekli yüreğim yanıyor hal böyle olunca hemen burak hocayı buldum en iyi doğru bana göre burak hocaydı gerçekten de sonuç aldım artık herşey istediğim gibi buna vesilen olan iyi yürekli hocam sağolsun Allah ondan razı olsun

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı